~Juluppdrag dag 5 ~

Publicerat: 2012-12-02 / 19:42:00 | Kategori: Uppdrag
Då var det dags för juluppdrag igen! ;D
 
Började med att rida till VD och prata med Elizabeth..
Polkagrisarna var klara, dom skulle bara böjas först
Så, alla böjda och klara!
Pratar med Elizabeth..
Tydligen var Mario väldigt förtjust i polkagrisar, så jag red upp till honom med en låda
Sen märkte jag ett fel! 
Ja, "julkodis" heter det tydligen nu xD
 
Sen red jag till rådsmannen i SGB, hängde polkagrisarna i granen och fick belöning! :D
Ett supersnyggt julschabrak! 
Bild på det kommer senare ;)
 
Sen kom detta, fortsättning följer o_O
Hur ska jag klara mig från idag tills på onsdag?!  o.o
 
 
 
 


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback