Iza´s CSI

Publicerat: 2013-01-26 / 18:52:18 | Kategori: Iza, vänner & familj
•Iza´s CSI•
♦Här utreder jag, Izabella Mcstar: allt♦
♣Kontakt: mejl: [email protected], eller brev: Izabella Mcstar. Kommer även på signal, d.v.s att ni lyser med en strålkastare upp i nattens himmel och då ska ljuset forma symbolen på flaggorna som finns i ML och SGB;
  
Annars kan ni bara ropa på mig i chatten om det känns enklare!♣
♠Något skumt på gång i Jorvik? Kontakta mig!♠
 

Idag tog jag en närmare titt på tavlorna i biblioteket (VG).
Det såg okej ut, men testsvaren kommer imorgon och då ska jag kolla igenom dom. ;)
 
Här är bilder på tavlorna!
Kanske t.o.m NI ser något misstänksamt..
 
 
Tavla 1:
 
 
Tavla 2:
 
Tavla 3:
 
 
Tavla 4:
 

Orkar inte skriva vad jag heter ;_;
Publicerad: 2013-01-27 / 21:22:34 | Blogg: http://jorviklife.bloggo.nu

OMG! Vad skådar mitt ena öga är det blod på tavla 2??!! :O


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback