Kelly´s dagbok ~ del 4

Publicerat: 2012-12-22 / 23:07:04 | Kategori: Noveller
Dagboken tillhör: Kelly
Datum: 22-12-2012

Kära dagbok, idag har det faktiskt inte hänt så jättemycket. Iza har varit borta ganska mycket idag så jag har fått roa mig själv. Jag lekte med mitt fina och roliga garnnystan, jag klättrade upp på vasken, jag sov på
Wild´s rygg, och så gjorde jag en rolig sak, ni ska få höra!
 
Iza hade precis varit ute och handlat och kom precis hem. Jag hade lekt lite, då smiter jag in i garderoben som stod vidöppen. Iza gick först till Wild och sa hej till honom, sen sen gick hon tillbaks in i sadelkamaren. Hon gick mot garderoben och där inne låg jag, spanade på varenda steg hon tog.. Iza stod nu framför garderoben, precis när hon öppnar dörren till garderoben hoppar jag fram och skrämmer livet ur henne! Och grejerna i påsen hon bar flög åt alla höll, det var så kul!
Tills jag fick hjälpa till att samla in grejerna, särskilt svårt eftersom grejerna var större än mig. Men en rund burk kunde jag faktiskt putta så den rullade iväg! Vänta tills Iza ser vad jag planerat för imorgon när hon kommer hem. 
Hehe..
 
 
                                              Fortsättning följer..


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback