Lite info om mig & Wild =D

Publicerat: 2012-11-02 / 23:06:00 | Kategori: Övrigt
Här kommer lite info om mig och Wild! ;D
 
~Izabella Mcstar~
 

Hejsan! Som ni förmodligen vet, är mitt namn Izabella Mcstar =D
Men jag kallas Iza.
Jag är just nu i level 13 ;D
 
Och för tillfället bor jag hos min morbror Marley =)
Eftersom min mamma, veterinären i SGB, nydligen gått bort =´(
Men Marley är också snäll! =D
 
Jaa.. i övrigt så hoppas jag att ni gillar min blogg =D
Ni får gärna kommentera vad ni tycker om bloggen och om ni har förslag eller tips ;D
 
Bye bye!
 
~Wildfire~
 

Tjabba! Mitt namn är Wildfire!
Men matte och polarna kallar mig Wild ;D
Jag, precis som matte, är i level 13 =)
 
Jag bor med Iza hos Marley, där har jag en mysig hage och ett litet stall =)
Av Marley får jag massa morötter! =D
Och jag ÄLSKAR morötter! =DD
 
Jag gillar...
Att bada, vara med matte, busa, käka godis, hoppa och morötter såklart xD
 
 
Psst!
Säg inget till Iza om morötterna xP
 


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback