Ridpass - Katastrof i Marleys paddock

Publicerat: 2013-01-11 / 21:45:51 | Kategori: Ridpass & uteritter
Tänkte rida lite i Marleys paddock, det gick inte riktigt som jag väntat men.. 
 
Det började okej.. han var lite seg, men han red fint :/
 
Jag försökte få honom att mjuka upp med lite volter och så, men det blev inte mycket bättre :(
 
Sen började han sparka bakut och springa runt i hela paddocken Dx
 
Ja, så jag tappade både tyglar och stigbyglar..
 
Sen fick Marley komma med ett grimskaft och fånga in Wild *suck*
Wild stod iaf still då.. 
Ja, så fort han såg Marleys min blev han snäll som ett litet lamm xD
 
Nu ska vi iaf sticka till ridhuset, förhoppningsvis skärper han sig där.
Men vi får se hur det går ;)
 
 


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback