Text om vad som hänt idag.. C:

Publicerat: 2013-01-01 / 20:34:16 | Kategori: Iza, vänner & familj
Jaa, idag har jag inte gjort så mycket..
Hängde med Bellis C:
 
Vi hade joggingtur, från våra stugor hemma i FP till SGB
Ja! Jag motionerar faktiskt, jag vet. Det kan vara förvånande..
Men så är det bara x)
 
Där hade vi fullt upp (Bellis vet vad jag snackar om)
Det var stirigt o.o
Men det fixade jag och Bella tsm! xD
 
 
Sen var det klubbevent med BF, helt normalt.. eller? 
Dagens event var: "Disikera Mr. Snögubbe"
o.o
Det gick till så här, vi stod samlade vid den friviliga:
Mr. Snögubbe
Bellis förklarade att mr. Snögubbe var frivilig, och att han var med på allting..
Jag ville inte riktigt disikera mr. Snögubbe, fast Bellis sa att han ville det
Men de andra i BF tog hans knappar, hatt, kvast och näsa
Sen mosade de honom.. 
Eftersom jag inte ville mosa stackars mr. Snögubbe passade jag på att sova
lite vid sidan om Cx
 
 
 
              


Bella Eastlake
Publicerad: 2013-01-02 / 12:24:07 | Blogg: http://Starstablebella.blogg.se

HAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH xD
Ja det gick ju riktigt hett till mellan dig o Felix? ;o
Haha Meja gick riktigt in för de där att dissekera Mr.Snögubbe p.q
OCH JAG VAR TVUNGEN ATT ÅTERSKAPA HONOM SEN D:

Svar: xDNeej, det var bara gamlingen som höll på där inne õ.ô
Jag gjorde bara smileyn för den är rolig xD õ.ô
Stackars dig :c
Izabella


Kommentera inlägget här! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback